اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

حمدان بن محمد، ولیعهد دبی، تأکید کرد که مؤسسه نظامی به عنوان یک راز برای ثبات و شکوفایی و حفاظت از دستاوردهای امارات متحده عربی عمل می‌کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مكتوم، ولیعهد دبی و معاون رئیس‌جمهور و وزیر دفاع امارات، تأکید کرد که نیروهای مسلح امارات نمونه‌ای جهانی از قدرت سازماندهی و کارایی هستند. این اظهارات در جریان اولین بازدید او از وزارت دفاع پس از انتصاب به سمت وزیر دفاع مطرح شد.

در این دیدار، شیخ حمدان با اشاره به تأسیس این نهاد توسط شیخ محمد بن زاید آل نهيان، رئیس‌جمهور، و شیخ محمد بن راشد آل مكتوم، معاون رئیس‌جمهور، ابراز افتخار کرد که بخشی از این مؤسسه است. او گفت: «توسعه نیروهای مسلح تحت رهبری این دو شخصیت از دهه‌ها پیش، نمونه‌ای از قدرت سازماندهی و کارایی در سطح جهانی بوده و ما به این مسیر ادامه خواهیم داد تا از دستاوردهای کشور محافظت کنیم.»

او همچنین بر اهمیت حفاظت از وحدت و تمامیت ارضی کشور تأکید کرد و گفت: «این یک وظیفه مقدس است و من افتخار می‌کنم که بخشی از این مأموریت هستم.»

شیخ حمدان در ادامه به فرماندهان و افسران وزارت دفاع و نیروهای مسلح گفت: «من امروز یکی از شما هستم و هدف من، هدف شماست. افتخار می‌کنم که به تیمی ملحق شدم که در راستای حفاظت از اتحاد و دستاوردهای کشور فعالیت می‌کند.»

در پایان، او در یک پست در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت که در این بازدید با رهبران وزارت دفاع و نیروهای مسلح ملاقات کرده و از برنامه‌ها و پروژه‌های توسعه آگاه شده است. او تأکید کرد که این مؤسسه، افتخار کشور و دژ اتحاد و امنیت ماست و پیوستن به آن برای او افتخار و مسئولیتی بزرگ است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا